• 100+

    I travagliadori prufessiunali

  • 4000+

    Output di ogni ghjornu

  • $ 8 milioni

    Vendite annuali

  • 3000㎡+

    Zona di l'atelier

  • 10+

    New Design Output Monthly

Prudutti-banner

Chì sò i materiali Neoprene?

Panoramica di i materiali Neoprene

U materiale Neoprene hè un tipu di scuma di gomma sintetica, ci sò dui tipi di biancu è neru.Hè largamente utilizatu in a fabricazione di materiali Neoprene, cusì ognunu hà un nome faciule da capisce: SBR (Materiale Neoprene).

H6e9eedc1a365451fa149f3a04d64b3f4O

Cumpusizioni chimica: un polimeru fattu di chloroprene cum'è monomeru è polimerizazione in emulsione.
Caratteristiche è u scopu di l'applicazione: bona resistenza à l'intemperie, resistenza à l'invecchiamentu di l'ozonu, autoestinguente, bona resistenza à l'oliu, secondu solu à a gomma nitrilica, eccellente resistenza à a trazione, allungamentu, elasticità, ma poviru insulazione elettrica, stabilità di almacenamento, usu A temperatura hè -35. ~ 130 ℃.

 

Caratteristiche di u materiale Neoprene

1. Prutegge u pruduttu da l'usura;

2. U materiale hè elasticu, riducendu i danni à u pruduttu causatu da l'impattu;

3. Luce è còmode, pò ancu esse usatu solu;

4. Disegnu di moda;

5. Usu longu senza deformazione;

6. Dustproof, anti-static, anti-scratch;

7. Impermeabile è ermeticu, pò esse lavatu ripetutamente.

Applicazione di materiale Neoprene

 

Nta l'ultimi anni, cù a riduzzione cuntinuu di u costu è a prumuzione vigorosa di parechji pruduttori prufessiunali di prudutti finiti, hè diventatu un novu tipu di materiale chì hè statu allargatu è sviluppatu continuamente in i campi d'applicazione.Dopu chì Neoprene hè attaccatu à tessuti di diversi culori o funzioni, cum'è: tela Jiaji (tela T), tela Lycra (LYCRA), tela Mega (tela N), tela mercerizzata, nylon (NYLON), tela OK, tela imitazione OK, ecc.

H6d58a32c90254b76898628c5f37a7cb4gH3f13e769abce46b8aade0c6bec13323fFMateriali Neoprene-02

I materiali di neoprene sò largamente usati in:neoprene di sicurezza sportiva, cura medica di neoprene, neoprene sport outdoor, prudutti di fitness in neoprene, correttore di postura, tute da immersione,equipamentu di prutezzione sportiva, forniture di scultura di u corpu, rigali,maniche di tazza di termos, pantaloni di pesca, materiali di scarpi è altri campi.

A laminazione di neoprene hè sfarente da a laminazione generale di materiale di scarpa.Per i diversi campi di applicazione, sò richiesti diversi colla di laminazione è prucessi di laminazione.

IMGL9009     IMGL9067       Brace à poignet pour le tunnel carpien-2

Supportu di ghjinochju in neoprene                           Neoprene Ankle Supp0rt                               Supportu per i polsi in neoprene

 

Sac à bandoulière en néoprène-01  Neoprene Lunch Bag-01     Manica di buttiglia d'acqua-rosa

Borsa Tote in Neoprene                                     Lunch Bag in Neoprene                               Manche di bottiglia d'acqua in neoprene

 

Manche di bottiglia di vinu-01   Pesu di l'ankle 1-2      Straightener For Mid-Super Spine Support Correttore di Postura Traspirante favuritu per a pelle (3)

Manche di vinu in neoprene                     Pesi per caviglia è polsi in neoprene                           Correttore di postura in neoprene

 

Classificazione di materiali Neoprene

 

Specificazioni cumuni è tippi di materiali Neoprene (SBR CR): NEOPRENE hè una schiuma di gomma sintetica, è i materiali di neoprene cù diverse proprietà fisiche ponu esse spumati aghjustendu a formula.I seguenti materiali sò attualmente dispunibili:

Serie CR: 100% CR hè adattatu per surf suits, wetsuits è altri prudutti

Serie SW: 15%CR 85%SBR adattatu per manichi di tazza, borse, prudutti sportivi

Serie SB: 30%CR 70%SBR Adatta per l'attrezzi protettivi sportivi, guanti

Serie SC: 50%CR + 50%SBR hè adattatu per i pantaloni di pesca è i prudutti di calzature vulcanizzati.Inoltre, secondu i bisogni di i clienti, i materiali di neoprene adattati per e proprietà fisiche speciali ponu esse sviluppati.

 

U prucessu di pruduzzioni di materiale Neoprene

 

NEOPRENE hè in unità di pezzi, di solitu 51 * 83 inch o 50 * 130 inch.Disponibile in neru è beige.A spuma chì hè stata appena spumata diventa un lettu di spugna, cù un grossu di 18mm ~ 45mm, è e so superfici superiori è inferiori sò relativamente liscia, chjamata pelle liscia, cunnisciuta ancu com'è pelle liscia.A struttura di embossing include embossing grossu, embossing fine, texture T-shaped, texture di diamante, etc. Coarse embossing hè chjamatu pelle di squalo, è embossing fine diventa a pelle fina.I pezzi split dopu splitting u lettu di spugna neoprene diventanu cellula aperta, di solitu incolla da questu latu.U neoprene pò esse trasfurmatu in pezzi divisi di 1-45 mm di spessore cum'è necessariu.Tessuti di diversi materiali, cum'è LYCRA (Lycra), JERSEY (pannu Jiaji), TERRY (pannu mercerized), NYLON (nylon), POLYESTER, etc., ponu esse attaccati à u pezzu NEOPRENE processatu split.U tessulu laminatu pò esse tintu in parechji culori.U prucessu di laminazione hè divisu in laminazione ordinaria è laminazione resistente à i solventi (resistente à u toluene, etc.).A laminazione ordinaria hè adattata per l'attrezzi protettivi sportivi, i rigali di borse, etc., è a laminazione resistente à i solventi hè aduprata per l'immersione.Abbigliamento, guanti è altri prudutti chì deve esse usatu in un ambiente solvente.

Proprietà fisiche di u materiale Neoprene (SBR CR Neoprene material) 1. Proprietà fisiche di Neoprene (Materiale Neoprene): A gomma neoprene hà una bona resistenza di flex.I risultati di a prova di gomma di coperta di u cinturione trasportatore resistente à u calore domesticu sò: a formula composta di gomma naturale chì produce u listessu gradu di cracking hè 399.000 volte, a formula di 50% gomma naturale è 50% neoprene hè 790.000 volte, è 100% A formula composta di neoprene hè 882 000 cicli.Per quessa, u pruduttu hà una bona capacità di memoria è pò esse plegatu à vuluntà, senza deformazione è senza abbandunà una marca plegata.A gomma hà una bona prestazione antiurto, aderenza è prestazioni di sigillatura, è hè largamente usata in a fabricazione di pezzi di sigillatura è di parti antiurto in l'apparecchi domestici, coperchi di telefunini, tappi di bottiglia termos, è fabricazione di calzature.Dunque, u pruduttu hà una bona dolcezza è resistenza à u slip.A flessibilità pò disattivà efficacemente u polso di l'utilizatore è riduce a tensione di u polso.E proprietà anti-slip impediscenu chì u mouse pad si move, chì permette à l'utilizatori di operà u mouse robustamente.2. Pruprietà chimica di Neoprene (Materiale Neoprene): I ligami doppiu è l'atomi di cloru in a struttura di neoprene ùn sò micca abbastanza attivi per causà reazzione chimica.Per quessa, hè generalmente utilizatu in i prudutti cù esigenze di resistenza chimica alta, chì rende ancu i prudutti menu propensi à l'anziane è a cracking.A gomma hà una struttura stabile, ùn hè micca tossica è innocu, è hè largamente usata in a fabricazione di materiali Neoprene, prudutti di prutezzione di sport è prudutti di scultura di u corpu.A gomma hà una bona ritardante di fiamma, hè sicura è affidabile à l'usu, è hè sopratuttu utilizata per cavi ignifughi, tubi ritardanti di fiamma, cinture trasportatori ritardanti di fiamma, supporti di ponti è altre parti di plastica ritardanti di fiamma.U gomma hà una bona resistenza à l'acqua è a resistenza à l'oliu.Hè aduprata in pipeline petroliferi è cinture trasportatori.E caratteristiche sopra ancu facenu u pruduttu durable è durable, cum'è lavare ripetutu, anti-deformazione, micca faciule d'età è crack.

Perchè hè una gomma mudificata sintetica, u so prezzu hè circa 20% più altu ch'è quellu di gomma naturale.3. Adattabilità: Adattà à diversi climi, a resistenza minima di u friddu hè -40 °C, a resistenza massima di u calore hè 150 °C, a resistenza minima di u fretu di gomma generale hè -20 °C, è a resistenza massima di u calore hè 100 °C. .Ampiamente utilizatu in a fabricazione di giacche di cavi, tubi di gomma, strisce di sigillatura di custruzzione è altri campi

Comu sceglie u materiale di immersione

1. Prima, determinà a categuria di u produttu per esse pruduciutu, è selezziunate diversi materiali Neoprene cum'è CR, SCR, SBR, etc.
2. Per determinà u gruixu di u materiale sommergibile, generalmente utilizate un caliper vernier per misurà (preferibile cù un calibre di spessore prufessiunale).A causa di e caratteristiche suave di u materiale sommergibile, ùn pressate micca duramente quandu si misurà, è u caliper vernier pò spustà liberamente.A qualità è a sensazione di i prudutti finiti fatti di materiali di diversi spessori seranu ancu diffirenti.I prudutti fatti di materiali più grossi sò più durable è anu megliu resistenza à u scossa è a caduta.
3. Determinà u tessulu chì u materiale Neoprene deve esse attaccatu, ci saranu più opzioni, cum'è Lycra, tela OK, tela di nylon, tela di poliester, tela di spugna, tela di bordu, tela Jiaji, tela mercerized, etc. a sensazione è a struttura purtata da diversi tessuti sò ancu diffirenti, è u tessulu compositu pò esse determinatu secondu a dumanda attuale di u mercatu.Di sicuru, pudete puru sceglie tessili è rivestimenti per utilizà diversi tessuti per adattà.
4. Determina u culore di u materiale Neoprene, di solitu ci sò dui tipi di materiale Neoprene: biancu è neru.U materiale Neoprene neru più cumunimenti usatu.U materiale Neoprene biancu pò ancu esse sceltu secondu a dumanda attuale di u mercatu.
5. Determinate e caratteristiche di u materiale Neoprene.U materiale Neoprene pò esse generalmente perforatu o micca perforatu.U materiale Neoprene perforatu hà megliu permeabilità di l'aria.S'ellu hè un pruduttu di fitness chì esige sudazione, hè megliu di sceglie un materiale Neoprene micca perforatu.
6. Determinà u prucessu, diversi prucessi sò adattati per diversi prudutti.Per esempiu, pudete sceglie u materiale Neoprene in rilievu, chì avarà una funzione antislip.
7. Sè avete bisognu di laminazione resistente à i solventi durante a laminazione dipende da induve u vostru pruduttu hè adupratu.S'ellu hè un pruduttu chì và à u mare, cum'è vestiti di immersione, guanti di immersione, etc., avarà bisognu di laminazione resistente à i solventi.I rigali ordinariu, l'attrezzatura protettiva è altre fitte ordinariu ponu esse.
8. Errore di spessore è di lunghezza: L'errore di spessore hè generalmente intornu à più o minus 10%.Se u spessore hè 3mm, u spessore attuale hè trà 2.7-3.3mm.L'errore minimu hè di più o minus 0.2mm.L'errore massimu hè più o minus 0,5 mm.L'errore di lunghezza hè di più o minus 5%, chì hè generalmente più longu è più largu.

 

A cuncentrazione di materiali Neoprene in Cina

 

Comu tutti sapemu, a cità di Dongguan, a pruvincia di Guangdong, a Cina hè cunnisciuta cum'è "a fabbrica di u mondu".A cità di Dongguan hè piena di materie prime per tutti i campi di a vita.Per esempiu, Dalang Town, Dongguan City hè cunnisciutu com'è u centru di lana di u mondu.In listessu modu, Liaobu Town, Dongguan City Hè a cuncentrazione di materie prime per i materiali Neoprene in Cina.Dunque, Liaobu Town, Dongguan City riunisce i pruduttori surghjenti di materiali Neoprene da tutti i campi di a vita.I vantaghji di a catena di fornitura è a capacità di fabricazione di a fabbrica surghjente ci anu purtatu a competitività super core, è ancu purtatu à i nostri clienti a megliu garanzia in termini di prezzu, qualità, consegna è altri aspetti.


Tempu di post: Jul-28-2022