• 100+

    I travagliadori prufessiunali

  • 4000+

    Output di ogni ghjornu

  • $ 8 milioni

    Vendite annuali

  • 3000㎡+

    Zona di l'atelier

  • 10+

    New Design Output Monthly

Prudutti-banner

Genucchiera nova innovativa chì mostra digià risultati fantastichi

I ghjinochje aiutanu veramente?

Sè purtatu in modu coherente, un ghjinochju pò offre una certa stabilità è aumentà a vostra fiducia in u to ghjinochju.Certi evidenza suggerenu chì i braccialetti di ghjinochju pò aiutà à riduce i sintomi è à migliurà a funzione in e persone chì anu artrosi di ghjinochju.

Cumu sapè s'ellu aghju bisognu di un ghjinochju?

In generale, i brackets deve esse purtatu s'è vo avete u dulore di ghjinochju o vulete prevene ferite durante i sporti d'altu cuntattu induve ci hè una probabilità più alta di ferita di ghjinochju.I braccialetti di ghjinochju pò ancu esse usatu per scopi di riabilitazione, per esempiu, dopu una ferita ACL.

Genouillère articulée pour le LCA gonflé, le tendon, le ligament et le menisque (6)

Chì ghjinochju ricumandenu i medichi?

Bretelle di scaricatore: Quessi braccetti travaglianu trasfittendu a carica da a parte ferita di u ghjinochju à una zona più musculare, chì allevia u dulore.Per quessa, i scaricatori sò largamente cunsiderati cum'è unu di i meglii ghjinochje per l'artrite.

Genouillère articulée pour l'ACL, le tendon, le ligament et le menisque gonflés

Cumu sceglie u ghjinochju ghjustu?

Quandu sceglite un ghjinochju, cercate livelli di prutezzione chì varieghja da 1 à 3+.Un Brace di Livellu 1 offre u minimu sustegnu, ma hè u più flexible, cum'è una manica di ghjinochju.Hè megliu per u sollievu di u dulore è un sustegnu ligeru à moderatu quandu si restanu sanu attivu.

U Livellu 2 Braces offre più prutezzione di u Livellu 1, ùn sò micca cusì flessibili, ma permettenu ancu una varietà di muvimentu.Braces wraparound è cinturini di ghjinochju sò boni esempi.Riceverete un supportu di ghjinochju da moderatu à moderatu per u sollievu di u dolore assuciatu à l'instabilità ligamenti è a tendinite.

Un rinforzu di Livellu 3, cum'è un ghjinochju à cerniera, vi offre u più sustegnu, ma u muvimentu limitatu.Stu tipu di brace hè ancu generalmente più pesante.Hè megliu per ricuperà da a cirurgia, quandu u muvimentu di i ghjinochje deve esse limitatu per prevene di re-ferite.Per piglià un passu più, ci hè sempre l'opzione di un Livellu 3+ per a Proteczione Massima.


Tempu di post: 17-May-2022